Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2021

ο Αγιος Νεκταριος βοηθεια μας..


 

..χαραματα  λειτουργία εξω στην αυλη μας στο εκκλησακι μας αγιος νεκταριος...

..ευλαβηθηκαμε ολοι μας...

.....

..στη θυσια του Χριστού και τη προσφορα τους σωματος και αιματος του δεν εκανα  καμια εξαίρεση...

............

..μνημονευσε ομως παραπανω πολλες φορες ολα τα ονοματα που του εδωσα  στο πατερ μου...

..μνημονευσε υπερ υγειας ολες της καλες μου φιλες που στο ομορφο λαυριο τοτε που με βοηθησαν πολυ.. 

..οπως επισης και τους λιγους καλους μου συναδελφους μαζι με τον αντιδημαρχο της ωραιας  κερατεας που με βοηθησαν παρα πολυ τοτε.. 

.. ειναι αμαρτια να τους ξεχασω... 

............... 

....και στο τελος...

...εκανε  μια δεηση υπερ εργασιας και παρατασης για εμενα και υπερ των ολων των συμβασιουχων μας... 

..και μνημονευση  ολων των ονοματων στο χαρτι που εγραψα...

.............. 

..να κανω καθαρο και να πω η λειτουργία μας  σημερα δεν ηταν ιδιωτικη..

..καλεσα τη γειτονια  τους φιλους τους γνωστους μου ολους...

..το ειχα ταμα  οταν γυρισω με το καλο απο το ομορφο λαυριο να τη κανω...

................. 

..μετα την ωραια λειτουργια  καθισαμε εξω στην αυλη κατω απο τη κληματαρια  ετσι το ηθελε ο πατερ...

..και ηπιαμε  καφε αγιο τσιπουρακι και ακουσαμε ωραια  λογια απο το πνευματικο μου γεροντα...

..να'ναι παντα  καλα..

............. 

....ευχαριστω το κοσμο που ηρθε απο τα χαραματα..

ευχαριστω πολυ τη γειτονια  της γυναικες  που προσφεραν εφιαξαν τους αρτους..

.. τα κολυβα. . 

..και μου εφεραν δωρο ολα τα εδεσματα... 

..και τα ποτηρια τα φλυτζανια τα λευκα καρέ και τα λουλουδια...

.......... 

..χωρις της γυναικες της γειτονιας μου δε θα εκανα  τιποτα...

..ενα πολυ  μεγαλο  ευχαριστω στην ευαγγελια  που θα καθισει να πλενει τοσα ποτηρια  φλυτζανια ποτηρακια και που θα καθαρισει... 

..........

..ο  Αγιος  Νεκταριος  μας...

..βοηθεια  τους...

..βοηθεια μας..

..... ΥΓ. 

.. περισσότερες φωτογραφιες στο Facebook  στο προφιλ μου xristos agrinio.. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου