Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2021

γονατιστος να κοιτω το ανασασμα σου..


 

...Ηλιοκεντητη μου... 

..κοιμησου καλη μου φιλη... 

..αποψε η νυχτα ειναι ησυχη..

..η νυχτα ειναι μαγεμενη... 

................... 

..για σενα εγινε η αποψινη νυχτα..

..για σενα την εκανε ο θεος... 

................ 

..ω  ! να μπορουσα να ειμαι κοντα σου..

..εκει στο πουπουλενιο σου κρεβατι που κοιμασαι.... 

..στο ευτυχισμενο κρεβατι που ξεκουραζει..

στην αγκαλια του.... 

..το αγαπημενο σου κορμι.... 

.............. 

....ω  ! να μπορουσα να ερθω γονατιστος θα επεφτα στα ποδια σου... 

..και θα σε κοιτουσα ωρες ατελειωτες.... 

..θα παρακολουθουσα το ανασασμα σου... 

.............. 

..και θα παρακαλουσα το θεο μου να με αφησει..

...σε ολη μου τη ζωη εκει σε αυτη τη σταση..

..γονατιστος να παρακολουθω το ομορφο ανασασμα σου... 

..σε ολοι μου τη ζωη... 

.................. 

..και θα παρακαλουσα το θεο να σου εστελνε..

..γλυκο ονειρο τον ερωτα μας..

...ω  ! ετσι το ηθελα... 

..να ονειρευεσαι για παντα τον ερωτα μας..

..και εγω να βλεπω το γλυκανασασμα σου... 

............... 

...κοιμησου καλη μου φιλη... 

..η νυχτα αποψε ειναι γλυκια... 

..πλαστηκε για σενα καλό μου... 

..και για τον ερωτα μας... 

..................... 

.. μελενια ονειρα να εχεις.. 

..καληνυχτα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου