Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2021

το κοκκινο φορεμα της


 ...αποψε ελυσες τα μαλλια σου και φορεσες εκεινο το φορεμα με τιραντακι.. 

με το προκλητικο ανοιγμα στην πλατη σου.. 

και το βαθυ ντελκοτε στο στηθος σου..

..κοκκινο το χρωμα του..

..γιατι με εκεινο πανω σου..

..ξεσηκωνεις τον ποθο μου..

.............. 

..προχωρησες λιγα βηματα  οσα ακριβως χρειαζοταν .

..για να σταθεις ορθια μπροστα στον μεγαλο καθρεπτη σου..

που βρισκοταν στη μεση του δωματιου σου.. 

...... 

με χαρισμα στην κινηση του χεριου σου..

..αναψες το φιτιλι στο μεγαλο ρεσω που ηταν τοποθετημενο επανω στην σιφονιερα.. 

.............. 

...με μια αισθητικη περιστροφη του κεφαλιου σου εριξες τα μαλλια σου μονοπλευρα..

αφηνοντας το να γειρει ελαφρως πισω..

..η θεα στα ματια μου ο γυμνος λαιμος σου... 

.............. 

..ηταν το καλεσμα για να ερθω κοντα σου..

..και σαν ενιωσες τη στιγμη που τα χερια μου σερνοταν πανω στο φορεμα σου..

..και γυρω απο τη μεση σου..

........... 

....μου ψιθυρισες... 

..να μα αγαπας πως το θελα... 

....... 

...σιτ....

..σταζεις ερωτα.. 

.. αποψε θα σε κανω να μου πεις ολα τα φωνηεντα..... 

συνεχιζετε...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου