Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2021

Σαββατοβραδο μονος μου διακοπες..


 

...με το καιρο να χαλαει... 

.. με της διαδηλώσεις των γιατρων και νοσοκομων κατα το εμβολιο... 

.. της σβησμενες πυρκαγιες.. 

.. τη φτωχεια μας στην αβυσσο.. 

.. την ανεργια μας στο κοκκινο....

............... 

.. οι παγωμενες μπυρες μου διπλα στη θαλασσα στο μπαρακι mare amare.. 

.. ειναι για μενα το καλυτερο σαββατοβραδο και ας ειμαι μονος μου... 

.............. 

.. το ελληνικο καλοκαιρι που ακομη συνεχιζεται ειναι το καλυτερο του κοσμου.. 

.. και μας αξιζει.. 

................... 

.. .σαββατοβραδο και ειμαι διπλα στη παραλια διπλα στη θαλασσα... 

.. και αποκτα ξανα αξια η ζωη μου.. 

.. οπως μονος απολαμβανω το βραδυ διπλα στην ηρεμια της θαλασσας... 

...πινοντας μπυρα...

....... 

..απο τον ομορφο μυτικα.. 

.. στην υγεια μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου