Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2021

θυμησου και μη κλαις...


 

... ω  ! καλη μου φιλη εσυ..

..αν μπορεις θυμησου της πρωτες μας ερωτικες ψυχαλες..
..που η φλογα της καρδιας μας της εσβηνε...
..........
..θυμησου αν μπορεις τα πρωτοβροχια της αγαπης μας που δροσιζαν..
..τα φλογισμενα μας κορμια...
..να θυμηθεις θελω τους κεραυνους του ερωτα που γρεμιζαν τα τειχη του ποθου μας τοτε..
................
..θυμησου και πες μου αν εκεινες οι ομορφες στιγμες μας..
...μπορουνε να ξαναερθουν...
....................
...κοιταμε μεσα στα ματια παλι μηπως και μπορεσουμε να ξυπνησουμε το χθες...
.............
...θυμησου λιγο χωρις ομως να δακρυζεις..
..και προσπαθησε να βρουμε μαζι μια σπιθα στη φωτια που μας εσβησε...
..................
..θυμησου σε παρακαλω οπως και εγω θυμαμαι..
...της καλες ομορφες αναμνησεις μας...
.. της καλες ωραιες στιγμες μας..
... που περασαμε καλό μου...
...γυρε στην αγκαλια μου και θυμησου χωρις ομως να μου κλαις...
.....................
..καλη μου φιλη...
.. μελενια ονειρα να εχεις..
.. καλο σου βραδυ..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου