Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2021

σπασμενα ποτηρια αποψε μετραω..


 

...παραμενω μονος μου αποψε στο πανηγυρι του χωριου καινούργιο. 

..προτιμω τους ξενυχτηδες και τους κολασμενους της γης.....

......... 

..να περασει η η ωρα να χορεψω να μεθυσω θελω αποψε...

..να φτασει ο χορος μου το τραγουδι μου μεχρι το θεο...

.. να τρομαξει θελω και ο θεος αποψε... 

........ 

και το χωριο ολοκληρο οπως θα χορευω για μια ηλιοκεντητη που με μαγεψες και γ... το ομορφο λαυριο μου της ολο...

............. 

.. ετσι μωρε να χορεψω για αυτη θελω αποψε...

..και για το καλο των επομενων χρονων....

......... 

..να χορεψω θελω το... 

.... σπασμενα ποτηρια αποψε μετραωωω.... 

δεν ειναι μαζι μου η αυτη που που ποθωωω.. 

.. και το.. 

..ο ερωτας ειναι θρησκεια...

..στην  υγεια μας....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου