Σάββατο 2 Ιουλίου 2022

Κοιμησου Φιντέλ μου..


 ...βρε αλητη.. 

.. βρε καθαρμα.. 

.. βρε Φιντέλ μου κάστρο επαναστατη απο τα λιντλ.. 

.. τωρα καθαρισα και αλλαξα σεντονια και μαξιλαροθηκες.. 

.. τωρα πηγες να πλαγιασεις βρε.. 

.. για δε..

.. τα ειδες καθαρα και μου ανεβηκες.. 

.. αληθειαα.. 

.. πως την ειδες δηλαδη θα σε πιασω πορτα για το χειμωνα.. 

.. θα σε μαλωσω και δε το θελω βρε.. 

................. 

.. στο ενταυτα.. 

..κοιμησου μικρε μου Φιντέλ..

..η μερα σημερα ειναι ησυχη ειναι και μαγεμενη κοιμησου ησυχα.. 

..πανω στο σαραβαλο κρεβατακι μου θελω παντα να κοιμασαι και οχι κατω στα πλακακια βρε.. 

.......... 

..Φιντέλ μου..

..σε κοιτω ωρες ατελειωτες το πως κοιμασαι παρακολουθω το ανασασμα σου.. 

..δε κανω θορυβο μη σε ξυπνησω μη σου χαλασω το ονειρο σου.. 

..κοιμησου καλο μου εγω εδω κοντα σου παντα ειμαι να παρακολουθω το γλυκο ανασασμα σου..

.. μου αρεσει να σε βλεπω πως μου κοιμασαι.. 

..........

..κοιμησου οπου  θες εσυ καλο μου..

..εδω  που κοιμασε σημερα ομως δε σε αγκαλιαζει ο ηλιος..

.. δεν εχω παραθυρο να μπει.. 

..σε αγκαλιαζω  εγω με την τρυφεροτητα της αγαπης μου που σου εχω..

..δε σε πλησιαζω περισσοτερο κοντα σου δε βγαζω αχνα ουτε αναστεναγμο δε θελω να σε ξυπνησω..

.. ουτε να κατεβεις κατω θελω ... 

............ 

.. στο διαταυτα.. 

.. κοιμησου Φιντέλ μου εσυ πανω στο μαξιλαρι σα αγαπω.. 

.. γιατι το βλεπω δεν προκειται ποτε καμια φιλη μου να κοιμηθει εδω.. 

.. κοιμησου εσυ καλο μου.. 

...κοιμησου Φιντέλ μου.. 

..σε λατρευω.. 

.. καλημερα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου