Παρασκευή 8 Ιουλίου 2022

ο Φιντέλ μου σε σχέση με τον ανεμιστήρα του..


 

.. Φιντέλ μου τη θα κανω εγω με εσενα μου λες βρε.. 

.. ειμαι τοσο χρονων αντρας και στη ζωη μου δεν ειχα ποτε ανεμιστηρα.. 

.. εσυ ομως εχεις...

.. και σου πηρα και ανεμιστηρα πυργο για την αφεντια σου.. 

........... 

.. ζωαρα ξαπλαρες υπναρος ο Φιντέλ μου..

..σε ενα ερωτα σχεση και ερευνα με τον ανεμιστηρα του.. 

...... 

.. Φιντέλ μου η καλυτερη αποδειξη αγαπης ειναι αυτη για σενα.. 

.. που σε σκεφτομαι και σε ανακουφιζω μεσα στη ζεστη της ημερας... 

............. 

.. φιλες μου το καλοκαιρι μπορει να ειναι ομορφο αλλα εχει παγιδες για της αθωες μας ψυχες...

..ολα τα σκυλια υποφερουν απο τη ζεστη.. 

.. ας τα προστατευσουμε οσο πολυ μπορουμε.. 

...με αερα και δροσερο νερο.. 

.. ειναι οι αγαπες μας και το αξιζουν.. 

........... 

.. εδω ο Φιντέλ μου μπροστα στον ανεμιστηρα συνεχεια να μου καθεται.. 

.. και να μου κοιμαται η αθωα μου ψυχη..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου