Σάββατο 9 Ιουλίου 2022

Αποψε κατι με πείραξε το παραμύθι της θα ήταν..


 

..φιλη μου καλη εσυ..

..μου πουλησες θησαυρο και εκαψες  μετα το χαρτη...

..τωρα μια παραπονιεσαι μια χαιρεσαι και μια λες αγαπας...

.........

..τα λογια σου ολα ψευτικα φτερουγιζουν εξω στο κρυο και στη βροχη που εχει σημερα..

..και εσυ ψαχνεις κατι απο καπου για να.μου ζεσταθεις...

............

..καποτε τοτε που μας μιλουσες τα χειλη σου ακτινοβολουσανε μυρο...

..οταν μας ελεγες..

..θελω μαζι σου τον ιδανικο ερωτα..

..το κορμι μου την αγκαλια μου την ανασα μου το ψιθυρο μου..

...........

..τωρα..

..ψαχνεις και πλαθεις στη ζωη σου και αλλα παραμυθια...

..και λερωνεις της πιο ομορφες λεξεις το ποθω και αγαπη..

... με τα μεγαλα ψεματα σου..

..........

..φιλη μου καλη  γιατι δεν ανοιγεις ενα βιβλιοπωλειο εκει στα τρικαλα βρε..

..αφου το παραμυθι το εχεις μεσα σου...

........

...ωχ ! 

..αποψε δεν είμαι καλα..

.. κατι με χαλασε..

..μαλλον το παραμυθι της καποτε φιλης μου  τρικαλινιας θα ηταν..

..γιατι ειχε μεσα δαιμονα στη διαστροφη της....

.....και τωρα..

..μας εκοψες την ευτυχια και αποψε ζω με τη λυπη..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου