Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2022

Φυγε και παρε και της ενοχες σου..


 

..αν θες να φυγεις ανεμος γινε...

..την ωραια φιλία μας να σκορπισεις..

..ελα παρε τα πραγματα σου ..

..παρε ομως και της ενοχες σου...

.. γιατι σε ολα εσυ φταις.. 

........ 

..σε παρακαλω μη κλαψεις απο πονο..

..ουτε να γελασεις απο χαρα...

..δε θελω να μου πεις αντιο ουτε καλη τυχη...

..παρε μονο της ενοχες σου...

.γιατι εσυ σε ολα φταις.. 

............ 

..παρε της ενοχες σου σε λεω..

..η εμπιστοσυνη μας που χτιστηκε τοσες μηνες  φιλία.. 

..τη χαλασες μεσα σε λιγα δευτερολεπτα..

.... τα εφιαξες με πλουσιο... 

..διεγραψε σε παρακαλω απο το μυαλο σου τα παντα...

..και προχωρα παρακατω...

............. 

..ησουν για μενα το διαμαντι μου ηρθες στη ζωη μου σαν δωρο...

..αφου δε μου μιλας πια..

..αθορυβα και ευγενικα φυγε...

..αλλα φευγοντας να παρεις και της ενοχες σου... 

...... 

... δε με συγχωρω και ουτε κατανοηση σου δινω.. 

..δε σου δινω αλλο χωρο για αγνη αγαπη στη καρδια μου.. 

.......... 

..φευγοντας να παρεις και της ενοχες σου...

..και αμα σε βριζω και σε φωναζω.. 

..και αν αισθανεσαι  χειροτερα...

.. δεν με νοιαζει.. 

............ 

..φευγοντας να παρεις και της ενοχες σου..

..γεια..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου