Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2022

με μαχαιρωσε..


 

..καλη μου αδελφη.. 

...βαλε μια φωνη και μεσα στα μαυρα ντυσου ...

..παρε το λεωφορειο της γραμμης σαν τρελη....

..στον ομορφο πειραια κατεβα.. 

.. στο μπαικουτσι της πειραικης ελα.. 

....χανεται ο αδελφος σου.. 

......... 

..εδω στο εκκλησακι αγιος νικολαος με εφερε και με ψευτικους ορκους αγαπης.

.μου ορκιζοταν..

..εκανε ταματα σταυρους μετανοιες ευχες..

.. αναβε κερακια.. 

.. φιλουσε της εικονες

...η αθεοφοβη...

 ..για παντα μαζι μου ελεγε και με φιλουσε..

...και εγω ο χαζος ο χαζος..

..τη δεν ειμαι...?

..τη πιστευα...

.......... 

..εδω σε αυτο το γραφικο εκκλησακι θελω να φορεσω στεφανι εδω θελω να ερθω νυφη...

..με καμπριο αμαξι...

...κοιτα τη ωραια ειναι..

..ηλιοβασιλεμα αερακι...

...και με σκλαβωσε οπως μου τα ελεγε...

...ηταν και ρομαντικη παναθεμα την...

.....................

..κατω στη παραλια  που πηγαμε τη κερασα μπυρες απο τα λιντλ και με φλομωσε παλι στο ψεμα..

...εδω θελω στην ομορφη μικρη παραλια να γινει το τραπεζι μας μου ελεγε...

..θα το κανει ολα το κετερινγκ..

......... 

.οχι της ειπα εδω δεν γινονται γλεντια ειναι αρχαιολογικος χωρος..

..θα βρουμε ενα μικρο μαγαζι μεσα απο τους συναδελφους μου..

..και εκει θα το κανουμε το γλεντι μας με λιγα ατομα.

.. εχω τη συναδελφισσα μας Λελα ΦΧ  που μενει στα Ταμπουρια θα μας βρει ενα καλο μαγαζι.. 

.. εχω το Πετρος Αβραμιδης  που μενει στη παλια κοκκινια θα μας βρει κατι.. 

.. εχω το Στέφανος κονιαρης  στα μανιατικα το καλυτερο θα μας βρει.. 

.. εχω το Mike Sinodinos  στη νικαια που εχει καλες ακρες.. 

.. εχω το Takonas Takonaki κερατσινι δραπετσωνα θα μας βρει μαγαζι..

........... 

.. οχι οχι δεν θελω λαικες συνοικίες..

..θελω θαλασσα παραλια βαρκιζα η γλυφαδα μου λέει.. 

..α ! το ξεχασα ειχες και στο χωριο σου θαλασσα βρε.. 

..............................

..οχι οχι εκει θαλασσα θελω...

...εχω πολλα ατομα να καλεσω..

...εγω μονο την αδελφη μου εχω και ολους τους συναδελφους απο τη παρκοτεχνικη..

..και ενα συντροφο μου απο το αιγαλεω.. 

.. τον νονο του Φιντέλ μου.. 

.....................

...να πινω να χορευω ξυπολητη στην αμμο και να μας βρει ο ηλιος οταν βγει μεθυσμενους αγκαλιασμενους....

.........................

....βρε λες αληθεια της ελεγα....

..ναι μου απαντουσε μα γιατι δε με πιστευεις...

...τη θελεις να κανω για να με πιστευεις...

...και μεθυσμενη εσβηνε τα τσιγαρα μου πανω στο χερι της....

....και εγω ο χαζος ο χαζος ο χαζος...

..τη δεν ειμαι....?

..τη πιστευα παναθεμα την...

....................................

..καλη μου αδελφη.. 

..αν δεις αποψε στον υπνο σου...

..ξανθια παχουλη φαρμακερη οχια στο ονειρο σου....

..ειναι αυτη που λαβωσε τον αδελφο σου..

...με φλομωσε στα ψεματα...

...και εδω στο ομορφο μπαικουτσι με μαχαιρωσε...

....................

..γλυκια μου αδελφη..

..της ειπα την αληθεια...

..ανηκω στους φτωχους..

.. δεν εχω μαντηλι να κλαψω.. 

..και σε ενα μηνα φευγω απο τον ομορφο πειραια και θα ειμαι ανεργος..

..της ειπα το παρελθον μου.. 

..... 

..και ηρθε στο σπιτι μου μεθυσμενη και μου πεταξε αφου της εσκισε ολες της φωτογραφιες μας.. 

.. και μου ειπε αντιο.. 

......................

..για αυτο σου λεω αδελφη μου γλυκια...

..εδω κατω στον ορμο της αφροδιτης της πειραικης.. 

..του ομορφου πειραια.. 

...η χοντρη...

..τη δεν εισαι ...?

..με μαχαιρωσε....

......................

...βρηκε αλλον  πλουσιο τωρα  και περναει καλα...

...στο καλο.. 

.. μελενια ζωη να εχεις.. 

..η αγια παναγια τρικαλων μαζι σου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου