Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2022

Επιστολή αντίο..


 

...ΑΝΤΙΟ....

.. ετοιμες.. 

.. οι επιστολες μου προς τους συναδελφους μου του ομορφου πειραια.. 

.. και για τα συντρόφια μου του ομορφου αιγαλεω... 

............. 

.. μια επιστολη με καταθεση της ψυχης μου.. 

.. και αληθειες της ζωης μου..

............. 

.. η οδυσσεια μου στον ομορφο πειραια και στο ωραιο αιγαλεω.. 

..ο γολγοθας μου.. 

.. η λιακαδα της ζωης μου..

.. το πικρο ψωμι μου..

.. ουτε στρωμα να πλαγιασω.. 

... η χαρα μου..

.. της τυχης μου το γραμμενο.. 

... το κατρακυλισμα της αξιοπρεπειας.. 

.. αιχμαλωτος της μοιρας μου..

.. στο κατωφλι της αμαρτιας..

.. το μεροκαματο των 20 ευρω.. 

.. ερωτας που δεν εκατσε.. 

.. το ευχαριστω μου..

............ 

.. τα δωρα των συναδελφων μου.. 

.. τα κερασματα απο τα συντρόφια μου.. 

.. και οι ομορφες αναμνησεις που ποτε μου δεν ξεχνιουνται..

..απο την παρκοτεχνικη μας του ομορφου πειραια.. 

.. και το ομορφο αιγαλεω... 

............. 

.. μια επιστολη.. 

.. αυστηρως ακαταλληλη για συναδελφισσες μου που κλαινε...

.. γεια..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου