Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2022

Αγαπω σε..


 .. στη πορτα του ξυλουργειου της ομορφης παρκοτεχνικης μας..

.. περιμενοντας να φυγει ο γεροντομαγκας θειος μας.. 

..και στο κρυφα να ζωγραφιζω μια ακομη καρδια για τελευταια φορα...

.............. 

.. οπου βρω ομορφο πατημα..

..ζωγραφιζω παντα μια ωραια καρδια... 

..αφηνω ομορφα αχναρια.. 

.. για να ζωγραφισουν και αλλοι συναδελφοι μου.. 

..η χαρα μεσα στα ματια τους να ειναι οπως θα τη βλεπουν..

..θα ειναι επνευση της ομορφης ζωης τους.. 

................ 

...το μεγαλο παθος μου να μεινω εδω στον ομορφο πειραια  δε σβηνει ποτε....

....αυτες ομως της μερες θα πω στους συναδελφους μου αντιο....

..............

...εδω σε θελω καρδια μου....

..μην πληγωσεις οπως σε πληγωσαν...

..αλλα αγαπα οπως δε σε αγαπησαν...

..και κοιτα μπροστα.....

...............

..εδω σε θελω καρδια μου....

..κρατα εαυτε μου το ζεστο χαμογελο στα χειλη...

..και την αγαπη στη καρδια...

..κρατα τη καλη διαθεση σου με ελπιδα οτι ισως κατι γινει και μεινω.. 

..και με χαρα ζωγραφισε ψηλα να τη βλεπουν ολοι οι συναδελφοι μου μια ακομη τελευταια  καρδια....

............. 

...απο την ωραια ρετσινα του ομορφου πειραια.. 

..ντυμενος με καλη διαθεση...

...στολισμενος με χαμογελο...

..και στο τραγουδιστω...

.. οπως τη ζωγραφιζω με το χρωμα του ερωτα.. 

........ 

.. εδω σε θελω ωραια μου παρκοτεχνικη μου.. 

.. γιατι σε αγαπω σε..  βρε.. 

...εδω σε θελω καρδια μου...

..καλημερα...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου