Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2022

Δεν σε πενθω στο δακρυ μου..


 

..ομορφε μου πειραια.. 

.. και στο λεω στα ισια.. 

.. αποψε δεν σε πενθω στο δακρυ μου που μεθαυριο φευγω.. 

.. ουτε στο αδειο σπιτι μου που δεν εχω παρεα.. 

.. ομορφε μου πειραια.. 

.. αποψε σε κλαιω πανω στα μεθυσια μου... 

.............. 

.. ωραια μας παρκοτεχνικη μας.. 

.. ναι σε αγαπησα φανερα και δε στο κρυβω..

.. κοντα σου εζησα ωραιες στιγμες.. 

.. ζωγραφισα καρδιες.. 

.. εδωσα καταθεση ψυχης μου στη δουλεια μας.. 

.. και τωρα εγινα αγνωστος..

..και μεχρι σημερα με ηχηρη παρουσια ημουν  κοντα σου.. 

.. εγινες ιστορια και κομματι της ζωης μου οσο ημουν εκει οκτω μηνες.. 

.. ειχα συναισθηματα κοντα σου που θα ζουν μεσα μου για παντα.. 

............. 

.. στεκομαι φρουρος να περιμενω ενα σου ναι ... 

.. πινω μονος μου και γελαω γιατι δεν θελω μεσα μου αλλη θλιψη.. 

.. ζω το τωρα το σημερα αποψε.. 

.. αφου το αυριο μου δεν το ξερω και θα φυγω... 

..αφου δεν υπαρχει σημαδι η μηνυμα με ενα μεινε.. 

.. η ισως.. 

.. η κατι να μου δωσει ελπιδα να μεινω.. 

............. 

.. ξερω ειπα πολλα .. 

.. ειπα μισα.. 

.. μα ειναι αληθεια.. 

............. 

.. ομορφε μου πειραια.. 

.. αντιο.. 

.. και στη υγεια σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου