Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022

ομορφε μου πειραια σ 'ερωτευτηκα..


 .. ομορφε μου πειραια.. 

.. ωραιο μου μπαικουτσι ορμος της αφροδιτης.. 

.. ειμαι φτωχος και ανεργος και δεν εχω τιποτα αλλο εκτος απο τα ονειρα μου.. 

.. ολα μου τα ονειρα τα απλωσα σε σενα στην ομορφη θαλασσα σου.. 

.. κατω στο ομορφο ορμο της αφοδιτης.. 

.. και περα στα βραχια σου στον ομορφο γραφικο Αγιο Νικόλαο.. 

............. 

..παρακαλω απο εδω τωρα που ειμαι στο πατρικο μου σπιτι..

..τον καλο κοσμο του ομορφου πειραια.. 

.. να περπαταει ελαφρια πανω στα βραχια σου .. 

.. για να μην πονανε τα ονειρα μου... 

............

.. ομορφε μου πειραια..

.. ωραιο μου μπαικουτσι.. 

.. καθε πρωι μετα το σταυρο μου μπροστα στο μικρο εικονοστασι μου.. 

.. φιλώ την φωτογραφια σου που σου εχω.. 

.. γονατιζω μπροστα σου.. 

.. σε φιλώ  για να σε βεβαιωσω πως ολος μου ο νους.. 

.. και ολο το ευρος του πνευματος μου.. 

.. και ολη μου η καρδια.. 

.. υπαρχουν μονο για σενα..

.............. 

.. ομορφε μου πειραια.. 

.. ωραιο μου μπαικουτσι ορμος της αφροδιτης.. 

...αν μπορουσα να γραψω για για της ομορφιες σου .. 

.. και ολα σου τα καλα που εχεις.. 

.. και με φρεσκους αριθμους να αριθμησω ολες σου της χαρες σου.. 

.. θα μου ελεγαν ψεματα λεγει ο χρηστος οικοδομος.. 

............ 

.. ομορφε μου πειραια.. 

.. εισαι τοσο πολυ ομορφος.. 

.. και ειμαι τοσο μονος μου.. 

................ 

.. ωραιο μου μπαικουτσι... 

.. ορμος της αφροδιτης.. 

.. σ  ' ερωτευτηκα...!

... ❤❤❤❤❤❤❤...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου