Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2022

Το δωρο του Φιντέλ μου..


 ..το δωρο της καλης  φιλης μου για το Φιντέλ μου..

..καλη μου φιλη σημερα το πηρα το δεμα σου και σε ευχαριστω παρα πολυ απο τη κούριερ... 

............. 

..χαρηκα πολυ που σε γνωρισα μα πιο πολυ χαιρομαι που αγαπας ολες της αθωες ψυχες.... 

.. και πολυ τον Φιντέλ μου.. 

..και πραγματικα με εξεπληξες το ποσο απλη και προσιτη εισαι..

...........

..θαυμαζω την ευαισθησια σου την αγνη ψυχη σου και τη καλοσυνη σου..

..καλη  μου φιλη..

..η αγαπη που εχεις μεσα σου και το δοσιμο που εχουν τα χερια σου..

..σπανιζουν στης δυσκολες μερες μας..

.........

..η καλοσυνη σου και η αγαπη σου ειναι αληθινη και μεγαλοπνοη...

..που σπανια βρισκεται στους σημερινους περιεργους καιρους μου...

.........

..καλη μου φιλη σαν ανθρωπος μπορει να ξεχασω τα λογια που μου ειπες στο τηλεφωνο...

..μα δεν θα ξεχασω ποτε την ωραια πραξη σου και το δωρο που μου εστειλες...

..να ξερεις ποσο πολυ με συγκινεις..

.......... 

..αγαπω τους ανθρωπους που μιλανε απο καρδιας.

..και ειναι για μενα θειο δωρο θεου να συναντω ανθρωπους καλούς σαν και σενα..

.......... 

..ενα μεγαλο ευχαριστω μεσα απο τη καρδια μου για σενα..

..σε ευχαριστω παρα πολυ...

..χιλια ευχαριστω...

........... 

.. ο Φιντέλ μου δεν μπαινει μεσα ομως.. 

.. έχει μαθει να πλαγιαζει πανω στο κρεβατι μου.. 

.. το εβαλα εξω στον ηλιο και πλαγιαζει απ εξω απο το σπιτακι...

..πιστευω να μπει μεσα..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου