Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2022

Το όνειρο μου πεθανε..


 ..ομορφε μου πειραια...

.. ωραια μου παρκοτεχνικη.. 

..το ονειρο μου να γυρισω κοντα σας πεθανε.... 

..το καταλαβα αργα δεν υπαρχει πλεον απο σας επιστροφη.

..μου το δηλωσατε με την απουσια σας μερες τωρα και με ενα τελος των ωραιων αναμνησεων μας..

.. τοτε που δουλευα κοντα σας.. 

........... 

..μα δεν σου ζητησα τιποτα ακριβο.. 

..δεν το τολμησα..

.. μονο να σας γυρισω ζητησα.. 

........... 

..γευτηκα ομως τη καθε σου εκφραση σας και καθε σου αδιαφορια μεσα απο εδω.. 

........ 

.. ωραιο μου παρκοτεχνικη.. 

...ω  ! καλη μου ρετσινα εσυ.. 

..σε ειδα να ανατελλεις σαν αρχαια θεα στον οριζοντα... 

..οταν σε πρωτοειδα πρωτη φορα.. 

..και επειτα  να κλεινεις τα βλεφαρα σου..

..και να τραβας την κουρτινα του κοσμου και τελος για μενα.... 

........... 

..σε εζησα 8 μηνες κοντα σου..

..σε ειδα να ουρλιαζεις απο ποθο για πολυ πιο πολλα λουλουδια να φυτεψουμε στον ομορφο πειραια..

.. τοτε που σου ποτιζα τα ωραια λουλουδια σου..

..που βοτανιζα στη θηβων.. 

..και ποτιζα τη διψα σου στης νησιδες σου.. 

..με την πυρκαγια που αναβες της αισθησεις μου..

..την τοτε διψασμενη μου ικεσια να μεινω για παντα κοντα σου.. 

.................. 

..σε ειδα ομως και να με εκτελεις..

............ 

..ακουσα τα μεγαλα ωραια λογια τους..

..οταν με εστεφαν τοτε οσα μου ελεγαν οταν δουλευα ωραια κοντα τους.. 

..τωρα μου εκφωνεις συντομο επικηδειο ετσι πρεπει λες.. 

.......... 

.. ωραια μου παρκοτεχνικη.. 

...δεν μου εμεινε τιποτα πια να αποκτησω και πως πισω να σου γυρισω.. 

..μου εχεις στερησει ακομη και την ικεσια μου... 

.......... 

..ετσι σου λεγω το βλεπω και δεν με γελας..

..δεχομαι το βλεμμα σου που με κοιτας στα κρυφα..

..ισως σαν μερος του μαρτυριου μου...

..ησουν ο παραδεισος μου με ολα οσα σου εκανα κοντα σου.. 

..τωρα εγινες η κολαση μου..

..και με εριξες μεσα με διελυσες.. 

............ 

..με γυρισες στη κολαση που μου εφιαξες εσυ τωρα με την απουσια σου..

..χωρις επιστροφη..

..δεν εχω δεν υπαρχει αποσταγμα ζωης πια για μενα.

..με αδιαφορεις το ξερω...

..λυπαμαι ποναω μακρια σου..

..και καθομαι και σου γραφω.. 

.. γιατι σ  ' αγαπω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου