Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2023

Μπαικουτσι ορμος της αφροδιτης..


 ..ωραιο μου μπαικουτσι.. 

.. ορμος της αφροδιτης.. 

.. του ομορφου πειραια.. 

..μου ελειψες παρα πολυ.. 

................ 

..μου ελειψες εσυ και οι καλοι συναδελφοι μου και η ωραια παρκοτεχνικη μας.. 

.............. 

... απανθρακωθηκα μονος μου  στις φλογες της μοναξιας μου εδω στο ωραιο αγρινιο...

...δε μπορω να μη κοιτω της ομορφες φωτογραφιες που σου τραβηξα τοτε που ημουν εκει.. 

.. και οπως της κοιτω ενας κομπος στο λαιμο μου με πνιγει.. 

............... 

..δε μπορω να κλεισω το κινητο μου στης αναμνησεις των πορφυρων αισθησεων... 

...με της ωραιες φωτογραφιες μου που εχω αποθηκευσει...

..γιατι μεσα μου νιωθω την αλληλουχια των ομορφων στιγμων μου οταν ημουν εκει κοντα σου ωραιο μου μπαικουτσι.. 

.............. 

..τωρα μονος μου της κοιτω και να γραφω με τα ματια της ψυχης μου..

..και να τρεφω τη καρδια μου.. 

.. με την επιθυμια μου να σου γυρισω παλι.. 

.. γιατι για μενα εισαι το φως που με τυλιγει στη ζωη μου.. 

........... 

...εδω φωτογραφια ο αγιος νικολαος στον ορμο της αφροδιτης..

..του ομορφου πειραια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου