Τετάρτη 19 Απριλίου 2023

Καταρα και ενοχες να με γεμισει..


 .. στον ερωτα παρανοεις.. 

.. πιο περα απο τη τρελα φτανεις...

..........

...ωραιο μου μπαικουτσι ορμος της αφροδιτης του ομορφου πειραια.. 

.. περυσι σου ηρθα αγνος και κοντα σου αμαρτησα.. 

.. πανω στης εσοχες στα βραχια σου εκατσα με της ωρες να γραφω..

.. και αφησα τον εαυτο μου στη πυρα..

.. της χαμογελασα και εχασα.. 

........... 

... αγαπημενο μου μπαικουτσι.. 

.. για τον καθενα υπαρχει μονο ενα μερος να το βρει και να μεινει εκει..

.. και εσυ εισαι οτι πιο ωραιο στη ζωη μου ειδα..

..τωρα μονο κοντα σου θελω να ζω.. 

.. εκει να ανθιζω να γραφω να γιορταζω και εκει να ανατελλω.. 

...........

.. κατω απο το μεγαλο σταυρο στα σκοτεινα...

..τη ζητω να ερθει να τη δω.. 

.. να δω την αληθεια της..

..της αντοχες της..

..να αντεξω της πληγες της..

..να πληγωθω..

.. και με θαρρος να ζητησω.. 

.. να τη τυλιξω να ντυσω το πονο της..

........ 

.. επιμενω.. 

.. να την αγγιξω στα κρυφα.. 

.. να της μιλαω μυστικα.. 

.. καταρα και ενοχες να μου χαρισει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου