Κυριακή 2 Απριλίου 2023

ορκιστηκα για τον ορμο της αφροδιτης..



 .. μου ειπαν να ορκιστω αν λεω αληθεια οτι το μπαικουτσι ο ορμος της αφροδιτης ειναι τοσο πολυ ομορφος.. 

.. και ορκιστηκα βαζοντας το χερι στη καρδια μου.. 

.. ορκιστηκα στην ομορφια του και στη τιμη μου..

............... 

... αγαπω το ομορφο μπαικουτσι  το σεβομαι και το ποναω.. 

.. μου βγαζει συναισθημα... 

..μου δινει χαρα ικανοποιησης στη ψυχη μου.. 

.. που ειναι σταγονες ζωης για μενα.. 

........... 

.. καθε σαββατοκυριακο πρωι ερχομαι εδω με το καφέ μου.. 

.. να ζησω της μικρες ευτυχισμενες στιγμες που μου προσφερει ο ομορφος ορμος της αφροδιτης.. 

.. και να δω την απεριγραπτη ομορφια του που εχει..

........... 

.. να δω το μπλε της θαλασσας του..

..μαζι με το απεραντο γαλαζιο του ουρανου.. 

.. να δω το κοκκινο του δειλινου..

.. να δω το λευκο χρωμα των βραχων του που  ηταν τα συνορα της αθηνας..

.. να δω της χρωματιστες του βαρκες του..

.. το γριζο του μεγαλο του σταυρο.. 

..θελω να εχω μεσα μου χρωματα να βαφω της σκεψεις μου... 

............ 

.. να κανω προσευχη στο γραφικο εκκλησακι του αγιος νικολαος.. 

.. να ευχηθω για τον υπεροχο απριλη που ηρθε.. 

..να ειναι φωτεινος με υγεια χαρα δοσιμο και ελπιδα.. 

.. και αγαπη πολυ και φως μεσα στη ψυχη μου.. 

.......... 

.. οταν χαραζει κατω στον ωραιο ορμο της αφροδιτης.. 

.. του ομορφου πειραια.. 

.. ειναι ομορφα σε λεω..

.............. 

.. απο τον πολυ ωραιο ορμο της αφροδιτης.. 

.. του ομορφου πειραια.. 

..καλη κυριακη.. 

.. καλημερα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου