Τετάρτη 24 Απριλίου 2024

εδω ψηλα στον ομορφο πυργο του πειραια..


 ..εκει ψηλα στο τελευταιο οροφο του πυργου του ομορφο πειραια..

..ηθελα να ειμασταν αναμεσα στο ονειρο και στη πραγματικοτητα.. 

.. με συγκίνηση  συναισθημα και ριγος.. 

.. να χανομαι στα ματια σου στα ωραια λογια σου και στης σιωπες σου.. 

.. να σε φιλω με κλειστα φιλιά σε ενα γεματο ωραιο ηλιοβασιλεμα.. 

.........

.. μαζι να βλεπουμε απο ψηλα ολο τον ομορφο πειραια αναμεσα σε ανασες και ευχες μας..

.. να βλεπουμε τα καραβια του με ευχαριστηση..

.. και να ντυνομαστε  με επιθυμιες και ονειρα τη ζωη μας για ενα ταξιδι με καραβι.. 

..........

..εδω ψηλα στον ωραιο ψηλο πυργο του ομορφου πειραια..

..να χρωματιζομαι τα παθη μας σε μια ωραια με παθος συμβιωση αγαπης.. 

.. να σου δειχνω να βλεπεις της σελιδες απο το τετραδιο μου που σου εχω γραψει τοσα πολλα για σενα...

.. και να σου γραφω εμπνευσμενος απο σενα πειραιωτισσα μου..

..και εμπνευσμενος απο το φεγγαρι με ωραια αισθηματα.. 

..........

.. εδω στο πυργο να γραψω μπροστα σου στο τετραδιο μου της υπεροχες αναμνησεις μας.. 

.. τα χειμωνιατικα φιλιά μας εξω στο δρομο  και το αισθημα που ειχες μεσα σου οταν σου εφευγα.. 

...........

.. εδω ψηλα να μου χαμογελας και να εισαι ακομη πιο ομορφη.. 

..εδω ψηλα να με κοιτας να με φιλας και να γευεσαι τη γλυκοπικρη γευση που μεσα μου εχω.. 

.. εδω ψηλα μαζι σου η αγκαλια μου να σε γαληνεψει , και το φιλί μου να σε κανει καλα.. 

.. τα χαδια μου φαρμακο θα γινουν στα σπασμενα κομματια της ζωης σου.. 

........ 

.. μακαρι να μη μας λειψει ποτε το φεγγαρι που μας κανει και ονειρευομαστε..

..καλο σου βραδυ..

..καληνυχτα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου