Δευτέρα 1 Ιουλίου 2024

απροσμενη αγαπη..


 ..σε γνωρισα σε ενα ηλιολουστο απογευμα κατω στο μπαικουτσι ορμος της αφροδιτης..

..και απο τοτε εγινες μεσα μου ενα ευσεβες ονειρο..

..με μια ματιά σου οι ψυχες μας ευθυγραμμιστηκαν την ιδια ημερα..

..θυμασαι..

..........

..τωρα τα παθιασμενα φιλιά μας οι ατελειωτες αγκαλιές μας..

..τα εχω  ολα γραμμενα μεσα στο δικο σου τετραδιο..

..καθε σου λεξη καθε σου προταση και καθε σου σκεψη ειναι το κεντρο ζωης για μενα..

.............

..για σενα που με τρυφεροτητα μου μιλησες..

..τα ονειρα σου της επιθυμιες σου τα τραγουδια σου και οι αναστεναγμοι σου..

..ειναι για μενα κινητρα και καθομαι και τα γραφω με τιτλο..

..ασπροσμενη αγαπη...

.............

...καθε ηλιοβασιλεμα σε περιμενω εδω στο ομορφο μπαικουτσι..

..τα ματια μου ανυπομονουν ξανα να σε δουν..

..σου αφηνω φιλί να το παρει ο ανεμος να στο φερει εκει που εισαι..

......

..υποσχεθηκα μπροστα στο μεγαλο σταυρο η αποσταση να μη μας κανει να χαθουμε..

..υποσχεθηκα εδω παλι αποψε να μεινω ακομη να κοιτω το φεγγαρι και να σου γραφω..

...........

..γιατι μονο εσυ μου δινεσαι ολοτελα και παραμενεις αθικτη..

..στα χειλη σου βρισκω καταφυγιο και  τη γαληνη που ποθω..

..και εδω στο παγκακι γραφω ξανα το ονομα σου..

..............

..αποψε δεν ειμαι καλα..

..αφου τη μερα μου λειπει το χαμογελο σου..

..και τη νυχτα τα χαδια σου..

..θελω αποψε να ερθεις να με κλεισεις στην αγκαλια σου να μου περασουν ολα..

...ομορφο βραδυ..

..πειραιωτισσα μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου