Πέμπτη 11 Ιουλίου 2024

δεν εχω πολλα ολα να στα χαρισω..


 ..πειραιωτισσα μου..

...καλη μου φιλη εσυ...

... σημερα το πρωι κοιταξα το προσωπο μου...

..στο ραγισμενο καθρεπτη μου...

μια ετοιμορροπη πικραμενη φατσα χωρισμενη στα δυο ειμαι..

.............

..προσπαθησα να μου χαμογελασω δε τα καταφερα...

..γιατι η ψυχη μου εχει ραγισει...

..απο την τοση καλοσυνη σου και την αγνη αγαπη που εχεις..

................

..ζω μονος μου εδω στο ωραιο αιγαλεω και ελευθερος...

..και η καρδια μου δεμενη εκει στον ομορφο πειραια σου..

..........

..καθε βραδυ καθομαι στο μικρο μου γραφειο και στη καρεκλα που τριζει..

..σημερα να πρωι εκατσα να πιω το καφε μου..

και με το λιγο το φως γραφω στο τετραδιο μου..

...γραφω για σενα πειραιωτισσα μου..

..οτι δεν εχω πολλα ολα να στα χαρισω..

..καλημερα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου