Τρίτη 9 Ιουλίου 2024

Φιντελ μου πλαγιασε στο καλο μας σεντονι..


 ..φιντελ μου..

..πλαγιασε πανω στο καλο μας σεντονι που γραφει σ ' αγαπω..

..και αποψε θα σου γραψω τα καλυτερα μπλουζ για σενα..

..ετσι και αλλιως φιλη δεν προκειται να ερθει ποτε να πλαγιασει πανω σε αυτο για να της γραψω..

..πλαγιασε εσυ φιντελ μου..

............

..φιντελ μου..

..η αγαπη που νιωθω για σενα αυτη ειναι..

..να μου ζητας νερο να πιεις και να γινομαι ποταμι..

..να μου βλεπεις κεραυνο και να γινω ασπιδα σου..

..να μου ζητας ζεστη να εχεις και να γινομαι φωτια να ζεσταθεις..

..να μου ζητας αερα και να σου γινομαι τυφωνας..

............ 

.. μικρε μου φιντελ 

..να σ' αγαπω θελω τοσο πολυ ωστε.. 

..να με νιωθεις εμενα πολυ οπως ο αερας τα συννεφα..

..οταν σε εχω αγκαλια να νιωθεις τους παλμους σου οπως το νερο στα κυματα..

..να νιωθεις την ανασα μου κοντα σου και να δροσιζε σαι..

........... 

..και αν καμια φορα πονας να νιωθεις τα δακρυα μου και να ξεδιψας.. 

.. φιντελ μου σ' αγαπω..

...φιλί..!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου