Τρίτη 23 Ιουλίου 2024

ψήνω και μεθω ωχ αμάν..

...τιποτα δε μπορει να με κανει ν' απεχω απο της απλες χαρες της ζωης...

..εδω να ψηνω σαρδελες μονος μου...

..πινοντας της παγωμενες μου μπυρες..

..ακουγοντας στο δυνατο τα αγαπημενα μου δημοτικα τραγουδια.. 

................. 

.. ω ! ρε μπερκετι σημερα που εχω.. 

...η σαρδελα του φτωχου.. 

.. να φωναζω. 

..και να θυμαμαι τη δομη προσφυγων στο ομορφο λαυριο και τους συναδελφους μου τοτε εκει που ψηναμε.. 

.............. 

..και αν ειμαι μονος μου και τη εγινε..

... ψηνω σημερα σαρδελες απο τη λαικη και πινω μπυρες..

....και ακουω καρναβα το..

..θα βρω παπα αμαρτωλο για να με μεταλαβει...

...εγω που εχω τοσα κριματα για να με καταλαβει....

......ΚΑΡΝΑΒΑΣ βρεε..

...........

.. κοπιαστε φιλες μου για μια χαψια..

.. και για μια μπυρα παγωμενη εχω πολλες για αποψε..

.. στην υγειά μας...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου