Πέμπτη 25 Ιουλίου 2024

Φταιω εγω που ματωσα..


 ....εδω αποψε στο ωραιο μπαικουτσι..

..αποψε στο μεσοφωτο σχεδον νυχτα να καθομαι σαν ενα ναυαγιο στη ξερα..

..σαν μια  σακατεμενη βαρκα εξω στο ελεος του αερα..

..............

..να  κρατω τα μετρημενα συναισθηματα μου  και τα πολλα ονειρα σου..

..με υπολογισμενους ολους τους κινδυνους σου..

.. επιλεγω να σου γραφω και οχι να κανω βουτιες...

..μα μεσα μου ακαταστατες οι σκεψεις μου ειναι..

.............

..με ενιωσες με τη καρδια σου και αγγιξα τον ουρανο..

..τωρα με πνιγεις με τη σιωπη σου..

..εσυ που διψουσες για τα φιλιά μου..

..εσυ που παντα με ειχες σε εμπνευσεις..

..που με φωτιζες με τη ψυχη σου..

..με αγκαλιασες με στοργη..

..και μου ελεγες ειμαι η γευστικη αμαρτια σου..

.............

..και τωρα τη..?

..τωρα με εριξες στη θλιψη και στη μοναξια μου..

..........

..αποψε εδω στο ομορφο μπαικουτσι που το αγαπησα πολυ..

..εμπνευστηκα κοντα του και ομως πνιγηκα εδω..

..παγιδευμενος απο την εικονικη πραγματικοτητα σου..

..να σου λεω..

..........

..και ας σταζει η σκεψη σου στο μυαλο μου..

..πειραιωτισσα μου..

..δεν φταις εσυ που με μαχαιρωσες..

..φταιω εγω που ματωσα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου