Κυριακή 28 Ιουλίου 2024

η ευτυχια μας δεν εχει φωνη..


 ..Αποψε θα σου εγραφα ενα ερωτικο γραμμα.. 

..αλλα δεν υπαρχει αρκετο μελανι να γραψω οτι πιο ομορφο βλεπω που υπαρχει επανω σου..

...........

..αυτα τα ομορφα ματια σου.. 

..το ομορφο χαμογελο σου..

..το υπεροχο γελιο σου..

..η ομορφη φωτογραφια σου..

.........

..ναι θα σου εγραφα ενα ερωτικο γραμμα..

..αλλα δεν υπαρχουν αρκετες μερες για να σου περιγραψω αυτο που νιωθω για σενα..

..να σου γραψω να σου πω πως η καρδια μου χτυπαει πιο δυνατα οταν σε βλεπω απο εδω στα κρυφα..

............

..και πως η ανασα μου βαραινει και σε νιωθω μεσα μου..

..σαν ενα ομορφο υπεροχο τραγουδι που δεν μπορω να βγαλω απο το μυαλο μου..

..........

..θα σου εγραφα ενα ερωτικο γραμμα αλλα δεν αντεχω να μη σε βλεπω..

..να μη μπορω να σε αγγιξω εστω για λιγο ψυχη μου..

.............

..καθομαι και σου γραφω μονο..

.. και αφηνω το μυαλο μου να ταξιδεψει σε σενα..

..αποψε παλι βλεπω την ψυχη μου να αιμορραγει..

..καθως ψιθυριζω..

..η ευτυχια μας δεν εχει φωνη..

..............

..καλησπερα..

..πειραιωτισσα μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου