Πέμπτη 8 Αυγούστου 2024

ποιος με βαπτισε σε θολο νερο..


 ....νυχτα πολυ ζεστή εξω αποψε και αφιερωμενη στο τιποτα...

..νυχτα γκριζα πνιγμενη στους καπνους απο τα τσιγαρα μου..

.........

..νυχτα μαυρη βουτηγμενη στη μοναξια μου...

..νυχτα οδυνης και λιγης χαρας αποψε με σκετες μπυρες και τσιγαρα..

..............

..απο το παλιο μου κασετόφωνο ακουω και σιγοτραγουδω το αγαπημενο μου τραγουδι...

.. το ποιος με βαπτισε σε θολο νερο....

..............

..ποσες  πικρες αναμνησεις περνουν απο το μυαλο μου τωρα που το ακουω.... 

..νυχτα απογνωσης και εξοντωσης της ψυχης μου..

.. απο τη πικρα και τη μοναξια  που εχει η ζωη μου.....

.........

..αχ ! αυτες οι νυχτες της καθημερινης ημερας..

.. οι μοναχικες μου..

.. ειναι οι νυχτες οι δικες μου...

..ελα στην υγειά μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου