Κυριακή 11 Αυγούστου 2024

πέρνα καλά..


 ....θα ειμαι παντα εδω ακομα και οταν θα γυρισεις απο της διακοπες σου..

..θα ειμαι εδω μονος μου οπως παντα..

.........

..μη με κοιταξεις ξανα στο βλεμμα σου δεν κρυβω πια τα ονειρα μου..

..μη με κοιταξεις ποτε ξανα σε λιγο ξημερωνει φυγε σε παρακαλω θα χασης το ταξιδι σου...

.........

..μη με κοιτας τη σου γραφω..

.. φυγε ηρθε η αυγη κανε το ταξιδι σου νιωθω το κενο μονος μεσα μου..

............

..οχι δε λυγισα δε θλιβομαι ηρεμα καθομαι και περιμενω της μερες που θα γυρισεις που για μενα θα ειναι λυτρωτες..

...............

..φυγε μη με κοιτας και μη με ρωτας γιατι μελαγχολω..

..απλα γιατι το ξερεις..

..............

..φυγε κανε το ταξιδι σου..

..εγω απο δω μονο το χαμογελο μου μπορω να σου δωσω..

.. και την ευχη μου να περασεις καλα πειραιωτισσα μου..

................

..εισαι μακρια για να σκουπισω τα δακρυα σου.....

..σε ικετευω φυγε κανε το ταξιδι σου..

..και περνα καλα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου