Πέμπτη 22 Αυγούστου 2024

μου εχουν λειψει τα φιλιά σου..


 ...μου λυπεις...

..ηθελα να ειμαι εκει κοντα σου τωρα που δεν εισαι καλα..

..να παρω μια τζουρα απο την ανασα του φιλιου σου...

..να παρω μια τζουρα απο τα μελαγχολικα σου ματια...

..να παρω μια τζουρα απο το τσιγαρο σου...

..να αγγιξω θελω για λιγο τον παραδεισο...

.............

...ερχομαι καλό μου..

..να φιληθουμε ξανα  με το ιδιο παθος που το περιμεναμε μια ζωη..

..φιλιά στα χειλη στο στομα παντου..

..τα δακτυλα μου αναμεσα στα μαυρα σου μακρια μαλλια..

..να φιλιομαστε και να μη χορταινουμε..

..............

..μου εχουν λείψει τα φιλιά σου καλο μου...

..καλο  σου βραδυ..

1 σχόλιο:

  1. Με λένε Λυδία Ανδρέα. Όταν ο σύζυγός μου με άφησε, ήμουν τραυματισμένος και ραγισμένη στην καρδιά και δεν μπορούσα να συνέλθω για μήνες. Έκανα ό,τι μπορούσα για να το ανακτήσω, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Έφυγα για μια άλλη πόλη, ελπίζοντας να ξεκινήσω από την αρχή. Ήρθα σε επαφή με έναν άλλο άντρα που προσπάθησα να είμαι μαζί του αλλά δεν τα κατάφερα γιατί δεν μπορούσα να τον αγαπήσω. Ήξερα ότι ακόμα αγαπούσα και ήθελα τον άνθρωπό μου πίσω. Άρχισα λοιπόν να ψάχνω για βοήθεια και τότε ήταν που βρήκα τον DR GIDEON από διαφορετικές οπτικές γωνίες, διάβασα για αυτόν. Μίλησα και του έδωσα να καταλάβει όλα όσα έπρεπε να ξέρω και πίστεψα σε αυτόν και ακολούθησα τις διαδικασίες. Δούλεψε για μένα και αποκατέστησε την αγάπη και τη σύνδεση μεταξύ εμένα και του άντρα μου και μετά από 48 ώρες όπως υποσχέθηκε ο άνθρωπός μου με έψαξε και μιλήσαμε και κατέβηκε να με δει που ήμουν και έφτιαξα πράγματα και έγινα ευτυχισμένος νέα μαζί. Ο DR GIDEON είναι αξιόπιστος και μπορεί επίσης να σας βοηθήσει αν επικοινωνήσετε μαζί του για οτιδήποτε. WhatsApp τους στο +2347042191323
    Email:drgideon611@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή