Τετάρτη 28 Αυγούστου 2024

Φιντελ μου..


 ..φιντελ μου..

..κοντα σου με σενα μαλακωνει η ψυχη μου..

..εσυ αγαπη μου μου δινεις ελπιδα..

..την δυστυχια μου που ειχα μεσα μου με την ομορφη παρουσια σου την εχεις αποτρεψει.. 

...........

..τωρα κοντα σου ουτε μελαγχολια.. 

...ουτε κακοκεφια εχω ..

..ελεγχω τωρα τα συναισθηματα μου απο το πικρα της μοναξιας μου...

..πλημμυρισμενη απο χαρα η καθε μερα μου μαζι σου...

.. με τα γελια που κανω οταν παιζω μαζι σου..

..............

..φιντελ μου..

..μικρη μου αθωα μου ψυχη..

..τωρα μονος δεν ειμαι..

.. με σενα ειμαι τα παντα.. 

..μαζι σου ζω και  υπαρχω..

.. σε αγκαλιαζω καθε μερα καθε στιγμη..

.. σε φιλω σου μιλω..

..............

..και σε κλινω στην αγαπη που σου εχω βαθια στη ψυχη μου...

..εισαι ο μικρος μου ομορφος φιντελ μου..

..και σ' αγαπω πολυ..

1 σχόλιο:

  1. Η ζωή δεν ήταν εύκολη μαζί μου μετά τη διακοπή του γάμου μου όταν ο σύζυγός μου έφυγε για διαζύγιο, αλλά ευχαριστώ τον Θεό που χρησιμοποίησε τον DR GIDEON που είναι σαν Θεός στη Γη για να αποκαταστήσει τον κατεστραμμένο γάμο μου με το δυνατό του ξόρκι. Υπέφερα από κατάθλιψη για 11 μήνες, αλλά σήμερα, είμαι τόσο χαρούμενος που γνώρισα τον DR GIDEON επειδή το ξόρκι του με έκανε να πιστεύω ότι τα ξόρκια της αλήθειας είναι αληθινά και λειτουργούν. Ακολούθησα κάθε οδηγία που μου έδωσε ο Δρ GIDEON γιατί υποσχέθηκε να με κάνει χαρούμενη και περήφανη και πραγματικά, όλα αυτά συνέβησαν και ο σύζυγός μου επέστρεψε κοντά μου με τα γόνατά του στο έδαφος, ζητώντας τη συγχώρεση μου μέσα σε λίγες μέρες από τη σύνδεσή του μαζί του και τώρα είμαστε τέλεια συνδεδεμένοι ξανά για μια ζωή. Μπορώ ευθαρσώς να πω σε όλους εκεί έξω ότι τα ξόρκια DR GIDEON είναι πράγματι τα καλύτερα και πιο ισχυρά. Του είμαι για πάντα ευγνώμων μέχρι το τέλος του χρόνου. Έτσι μπορείτε να τον συνδέσετε WhatsApp +2347042191323
    Email: drgideon611@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή