Παρασκευή 30 Αυγούστου 2024

φευγει ο αυγουστος αγαπηθειτε...


 ..ας σταθουμε τυχεροι και να συναντησουμε την αγαπη...

..στη διαδρομη της ζωης μας ολα εναι δεδομενα...

.............

..ας αφησουμε το μυαλο μας..

...τη καρδια μας..

...την ψυχη μας ..

...να ξεγυμνωθουν....

...........

...φευγει αυριο ο ερωτικος αυγουστος..

...ας ανοιξουμε νεους ερωτικους δρομους...

..γιατι η αγαπη κανει καλο στην υγεια μας..

...ας αγαπηθουμε....

...........

..αγαπηθειτε φιλες μου καλες..

..και αφηστε με μενα μονος μου οπως ειμαι να σας γραφω...

........ 

.. φευγει ο αυγουστος.. 

...αγαπηθειτε βρε...

1 σχόλιο:

  1. Ο σύζυγός μου και εγώ παλεύαμε με συζυγικά προβλήματα τους τελευταίους 9 μήνες και δεν ξέραμε ότι η οικογένεια ήταν ο εγκέφαλος πίσω από τα προβλήματα που είχαμε ποτέ. Τα προβλήματα κλιμακώθηκαν και τελικά έφυγε από το σπίτι. Ήμουν μόνος με τα παιδιά μου τις διακοπές και η ζωή ήταν άθλια χωρίς αυτόν κοντά. Έκανα ό,τι μπορούσα για να βάλω ένα τέλος στα προβλήματα, αλλά καμία πρόοδος. Αναγκάστηκα λοιπόν να ζητήσω τη βοήθεια του γιατρού Γκίντεον αφού είδα τόσα πολλά αποτελέσματα που οι άνθρωποι μαρτύρησαν γι 'αυτόν, Όπως πάντα ήθελα, άκουσε την κραυγή μου και ήρθε να με βοηθήσει. Έκανε ένα τελετουργικό συμφιλίωσης που έλυσε τα προβλήματα που είχαμε με τον σύζυγό μου και είμαστε ξανά μαζί και εξακολουθώ να με εκπλήσσει όταν έλαβα το αποτέλεσμα σε 3 ημέρες όπως είχα υποσχεθεί. Τώρα ξεκινήσαμε τη νέα χρονιά σαν μια ολοκληρωμένη οικογένεια και είμαι ευγνώμων για τη βοήθειά του. επικοινωνήστε μαζί του τώρα και δεν θα σας απογοητεύσει και επειδή είναι αξιόπιστος και αξιόπιστος. WhatsApp: +2347042191323
    Email: drgideon611@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή