Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2022

το ταμα μου η λειτουργία του Αγίου Νεκταρίου με το παλιο ημερολόγιο..



 

..το ταμα μου εγινε σημερα δυο σε ενα...

..γιορτη του αγιου Νεκτάριου με το παλιο ημερολογιο

.. εγινε λειτουργία.. 

..στο μικρο εκκλησακι της αυλης μας αγιος νεκταριος.....

...τη λειτουργια την εκανε ο πνευματικος μου γεροντας απο το μοναστηρι αγιοι παντες...

....................

......στη συντομη ομιλια μου αναφερθηκα για το ταμα μου...

.. για τον ομορφο πειραια.. 

...το μαρτιο που περασα πολυ δυσκολα στην αθηνα  για να μη γινω λιποτακτης..

..να μη φυγω να μεινω να αντεξω επικαλεστηκα τον αγιο νεκταριο μου....

............

...αναφερθηκα επισης για της καλες μου συγχωριανες ελενη και μαρθα που με φιλοξενησαν με πολυ αγαπη στη Καισαριανή.... 

... μιλησα για τους καλους συναδελφους μου στη παρκοτεχνικη μας που με στηριξαν.. 

.. για τον ωραιο προϊστάμενος μου που με βοηθησε και με αγκαλιασε απο τη πρωτη μου μερα σε ολα..

............... 

.. αναφερθηκα επισης.. 

..για τους καλοσυνατους συντρόφους μου απο το συνδικατο οικοδομων αιγαλεω που με στηριξαν....

........ 

...ολους ο αγιος νεκταριος μας να τους ευλογει...

...και να τους προστατευει παντα.. 

..........

....ευχαριστω πολυ τη γειτονια μου της γυναικες που εκαναν τα παντα και εγινε η θεια λειτουργια μας...

...ευχαριστω τη καλη μου Μαρια  για τα κολλυβα που εφιαξε

..τα προσφορα τους αρτους που εψησε.. 

.... και τη γειτονια για τα λουλουδια  που εφεραν και στολισαν την αγια εικονα του Αγίου Νεκταρίου.. 

...........

...μετα το τελος της θειας λειτουργιας περασαμε ολοι μεσα στο σπιτι για το παραδοσιακο κερασμα καφε αρτο τσιπουρακι χυμο κουλουρακι κολυβα και γλυκο.. 

................

..το πιο μεγαλο ευχαριστω το δινω στη Λιτσα   στην Ελενη  στη Παρθένα που εμειναν για να πλυνουν ποτηρια πιατακια φλυτζανια σφηνακια και ειναι και πολλα....

...ο αγιος νεκταριος μου να τους ευλογει παντα...

....................

...αγιε νεκταριε μου σε ευχαριστω πολυ που με αξιωσες να αντεξω τη πικρα μου και τη ταλαιπωρια μου τοτε στην αθηνα.. 

...και να κανω το ταμα μου σημερα...

..σε ευχαριστω..

.......................

..και στο πεισμα των απιστων πιστων θα σε εχω ανοικτο το εκκλησακι μας για το περαστικο που θα θελει να σου αναψει ενα κερακι...

...βοηθεια μας....

...ο αγιος νεκταριος να προστατευει ολο το κοσμο....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου