Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2022

δεν ειμαι καλα θελω πειραια..


 

.. ομορφε μου πειραια.. 

.. μου ελειψες πολυ.. 

...μου ελειψε το αρωμα των λουλουδιων σου κατω στον ορμο της αφροδιτης..

...που καθομουν στο μεγαλο τραπεζι παγκακι και εγραφα ... 

............. 

..μου ελειψε η αλμυρα του λιμανιου σου.. 

..οι ωραιες εκθεσεις που κανεις κατω στο πασαλιμανι.. 

............... 

.. μου ελειψαν οι βολτες μου κατω στο μεγαλο σταυρο στο μπαικουτσι..

..που πανω κατω εκανα..

.. μου ελειψαν  τα ωραια σου ουζερι που καθομουν μονος μου... 

.. πανω απο το ωραιο μπαικουτσι σου.. 

........... 

.. μου ελειψαν και οι ωραιοι συναδελφοι μου απο την ωραια παρκοτεχνικη μας.. 

... μου ελειψε και η ωραια ρετσινα στη θηβων που δουλευα εκει..

.................... 

...ομορφε μου πειραια.. 

...ποτε μου δεν επαψα να σε αγαπω..

..το μυαλο μου εκει συνεχως σε σενα περιπλανιεται.....

..στοχος μου να γυρισω να μεινω για παντα εκει κοντα σου..

..................

...και ναι βρε.. 

...δεν ειμαι καλα..

..χρειαζομαι λιγο ομορφο πειραια.. 

.................. 

... χρειαζομαι για παντα..

..ομορφο πειραια..

..για να γινω καλα...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου