Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Τα Ομορφα Ματια σου..

καλη μου φιλη..
για τα ομορφα ματια σου..
ενας αντρας θα μπορουσε να πνιγει μες στο ομορφο χρωμα των ματιων σου.
μα εγω μολις τα πρωταντικρυσα αιχμαλωτισθηκα δια βιου.
στο απεραντο ομορφο βυθο τους..
και ας ειμαι σαραντα εφτα ετων..
χαθηκα μεσα στα ματια σου απο την πρωτη στιγμη που αντικρυσθηκαν με τα δικα μου..
ω! τι ομορφο ανεξηγητο υπεροχο θαυμα αυτο για μενα..
και τωρα στο ονειρο ξαφνου βρεθηκα μιας ωραιας φαντασιωσης ..
που κρατησε στο διαβα ολης της ζωης μου ανελεητα κτυπημενος ..
το ονειρο με ωθησε να επιβιωσω.. στην ακρη εδω του κοσμου και σαν φυλακτο ατιμητο..
να διατηρησω  αγνος και αφθαρτος την ανατωτερη υπαρξη σου...
στα ομορφα ματια σου..
τωρα στην ανοιξης της μοναξιας μου εδω πανω του βιου πια..
πετω απο την χαρα μου ψηλα στον αορατο ουρανο μου ..
να με ταξιδεψει προσδοκω στη χαρα αυτη των ομορφων ματιων σου..
χρυσαφια ειναι τα οραματα μου για τα ομορφα σου ματια.
σαν του ηλιου το χρωμα..
και των μελιχρυσων ομορφων ματιων σου..
αχ! αυτα τα ματια σου.!
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου