Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Αγγελε της Νυχτας..

Καλη μου Φιλη..
για σενα θα βρω τις πιο ομορφες λεξεις και θα σου γραψω απο τα αποτυπωματα της φωνης σου..
Αγγελε μου Αγγελε της νυχτας..
και τον ερωτα μου για σενα θα ντυσω με τη σιωπη μου ..
οταν στα σκαλοπατια ενος μπλουζ θα σερνεται η ψυχη μου..
και ας ηρθαν μαυρες μερες σαν μαυρα πουλια που εφεραν στο ραμφος του πανικου τη μοναξια
και ας εκλεισαν τα παραθυροφυλλα τη νυχτα απεξω.
και ας εγιναν οι ωρες μου σκοτεινες εδω στο κελι μου ..
εγω παντα εξω απο τη πορτα του ονειρου θα σου αφηνω τα κλειδια..
Για σενα θα γραψω τα πιο ομορφα μπλουζ..
Αγγελε μου.. Αγγελε της νυχτας..
και αν ειναι αδειο βιβλιο οι νυχτες σου εγω με τις νοτες μου θα ημερεψω τη σιωπη τους..
και το αγριμι του ερωτα θα το ξυπνησω κατω απο τη παρουσια της μουσικης μου..
και με αγωνια θα ψαχνω στο μαυρο των ματιων σου τα σημαδια του ερωτα..
και πριν το ξημερωμα μας βρει..
εγω θα ειμαι παντα αυτος που θα τρεχει ερωτευμενο παιδι ξυπολυτος..
στις αυλες του ουρανου ..
τα αστρα να σου φερω..
για να φωτισω Αγγελε μου τα ονειρα σου...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου