Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Για τη μικρη Λενα Αφιερωμενο !!


  Μικρη μου αγνη φιλη Λενιω..
λογακια αγαπης θα σου πω για να ησυχασεις..
και το πονο που εχεις μεσα στη καρδια ..
και εκεινο που σε τρωει .. το σαρακι.
θα σου το παρω..
και αν εσυ εισαι ενα μικρο πουλι ανημπορο..
αητος μεγαλος εισαι για μενα..
να τραβας το δρομο σου ολοισα σου ζητω και αν η ζωη στον εδειξε στραβα..
αερας δυνατος να γινεις θελω..
στα πανηγυρια της ζωης σου δυνατη να εισαι ..
και χαμογελο στα χειλη σου να φορας..
δεν θελω καλη μου φιλη  πικρο φαρμακι  να εχεις..
και αν σου σπασανε τα φτερα εσυ εχεις αγαπη μεσα σου δεν εισαι ταραγμενη...
μικρη μου αγνη φιλη λενιω..
δεν θελω κλαματα πανω σου να εχεις.. αλλα μονο ονειρα γεματη  θελω να εισαι..
και με ενα γελιο η ενα σου αγνο δακρυ το πλαστη μας απο ψηλα να ευχαριστεις..
μεσα απο τον αγιο ραφαηλ που ειναι εκει κοντα στη γειτονια σου..
μαζι με τον αρχαγγελλο της μυτιληνη σου.
και θα δεις μικρη μου φιλη ολα καλα θα σου πανε...
και τωρα σε παρακαλω μην αφηνεις το δακρυ να κυλησει πανω σου..
καθως ο πονος τον πονο σου τον εχει μαλακωσει και η ψυχη σου ειναι αγνη και δυνατη..
και βαλσαμο ειναι η παρουσια σου εδω σε σενα και σε μενα..
αφιερωμενω στη μικρη φιλη λενα που της εταξα οτι θα σου γραψω...
Ε!

ΥΓ. ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ Η ΛΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΖΕΙ ΚΑΤΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
 ΕΝΑΙ ΚΑΘΗΛΩΜΕΝΗ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΑΝΑΠΗΡΙΚΟ ΚΑΡΟΤΣΙ .. ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΕΧΕΙ ΘΑΡΡΟΣ ΨΥΧΗΣ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ.
ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚ ΣΕ ΕΝΑ ΣΑΙΤ..
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΦΗΝΕΙ ΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΜΕ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΣΥΡΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ... ΣΤΗΣ ΕΚΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ..
ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΝΗ ΚΑΛΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΤΑ ΜΟΥ...
ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΤΗΣ ΓΡΑΨΩ ΚΑΤΙ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΤΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΜΠΛΟΓΚ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΝΑ...
ΚΘΕ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΧΑΡΑΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΙΕΙ ΤΟ ΓΑΛΑ ΤΗΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΕΤ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ..
ΤΗΣ ΧΡΩΣΤΩ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ..
ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΕΔΩ ΣΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΦΙΛΗ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ..
ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΡΑ ΤΗΣ..
ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ..
ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΚΑΛΗ ΑΓΝΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΛΕΝΑ..
Η ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΥΧΤΟΛΟΥΛΟΥΔΟ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ...
Ε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου