Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Γλυκια μου Παναγια Σ Άγαπω..!!

Γλυκια μου Παναγια..!
σε σενα στον φυλακα Αγγελο μου εδω μεσα της επιγειας ζωη μου σημερα θα γραψω..
σε ενα ξωκλησι ποθησα μοναχος να βρεθω εκει κοντα σου...
να σου αναψω θελω ολα τα καντηλια σου..
να σου αναψω ενα κερι απο ψυχης..
και ταπεινα με δακρυα να σε προσκυνησω θελω..
και εκει γονατιστος μπροστα στην Αγια εικονα σου..
Γλυκια μου Παναγια..!
εκει γονατιστος να απογυμνωσω την ψυχη μου..
να κλαψω απο τα δακρυα για να απολυτρωθω...
εγω ο αμαρτωλος να εξαγνιστω...
την Αγια εικονα σου θελω να αγγιξω..
και σαν τοξο την ψυχη μου να λιγυσω..
απο το Θειο σου βλεμμα να γατζωθω..
και με δακρυα να σου πω παλι..
μην με εγκαταλειπεις εχω αναγκη την στοργη σου...
σπασμενα ειναι τα φτερα μου εδω μεσα και το στομα μου πικρο..
τα ματια μου θλιμμενα παντα ειναι..
δωσε μου παλι τη γαληνη και τη χαρα...
τειχος το Απορθητον  φρουρος των πειρασμων μου γινε..
με την αγκαλια σου ελα προστατευσεμε και δωσμου δυναμη να αντεξω..
να λαμψω ως λαμπει η εικονα σου η Σεπτη..
απο τη χαρα της προσευχης μου..
να μπω στη ζεστη σου αγκαλια τη θεικη..
να αναδυθω καθαρος ειρηνικος ουρανιος..
ψαλλοντας μονος μου απο τα βαθη της ψυχης μου και της καρδιας μου...
Πανυμνητε θεοτοκε..
και Αγγελων Χαρμοσυνη Παντοχαρα μου..
σ'αγαπω..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου