Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

Για Σενα Γλυκια μου Παναγια..


Γλυκια μου Παναγια..
Πεθυμησα την αγια γιορτη σου..σε ενα ξωκλησι με σενα Παναγια μου ζωγραφιστη..
θελω να γιορτασω την Κοιμηση σου που χρονια εχω να ερθω στην γιορτη σου..
την Πανσεπτη εικονα σου Γλυκια μου Παναγια σε ενα ξωκλησι ερημικο να ερθω να σε προσκυνησω θελω..
να συρθω γονατιστος το ταμα που εχω για σενα μου ταπεινα να σου αφησω..
να κλαψω μεσα απο τη ψυχη μου μπροστα στην Αγια εικονα σου  θελω.
και με μια θερμη μου προσευχη χαρα και αγαπη να πλημμυρισω..
να σου βαλω τριανταφυλλα στην Αγια εικονα σου σαν Φωτοστεφανανο σου να ειναι..
να βγαζουν αγιο μυρο απο την εικονα σου και να σκορπας την ευωδια σου..
να γονατισω μπροστα σου με ψυχη τα πικραμμενα χειλη μου να ανοιξω..
και με ενα ψαλμο μου φτωχικο να σε υμνολογησω θελω..
Θεονυμφε Παναχραντε Κυρια των Αγγελων..
των Ουρανων η Δεσποινα..

και της Ζωης Πηγη..
βοηθαμε σε παρακαλω εδω που ειμαι...
δωσμου παντα δυναμη μεγαλη να εχω εδω μεσα να αντεξω τη πικρα το πονο μου και τη μοναξια μου τη μεγαλη..
βοηθαμε μολις που ξυπνω να βλεπω τη Αγια μορφη σου θελω..
εκει στου ηλιου το πρωτοβγαλμα και την καθε χαραυγη...
μην με λησμονησεις Γλυκια μου Παναγια του κοσμου εσυ Μητερα..
να μεσιτευσεις θελω γρηγορα εις το Γλυκυ Σου Εαρ να με βοηθησει να σωθω..
και οταν με το καλο θα βγω κοντα σου θα ερθω
να σπευσω να αναβαπτιστω..
να φωτισθω μες της Πηγης  σου την Αγαπη τη μεγαλη θελω..
Γλυκια μου Παναγια σημερα στη Κοιμηση σου..
εδω μεσα  δεν υπαρχει ενα κερακι να σου αναψω ουτε ενα λουλουδι να σου πρσφερω..
μονο την Αγια εικονα σου εχω παντα κοντα μου για να με προστατευεις..
θα ειμαι ομως  ορθιος πρωι πρωι κοντα στο μικρο μου παραθυρακι να ακουσω τη καμπανα  απο εξω που θα κτυπα χαρμοσυνα..
σημερα στη Γιορτη σου..
 θα κανω τον σταυρο μου  με μια ευχη..
του χρονου να ειμαι εξω να ερθω να γιορτασω και να προσκυνησω την Κοιμηση σου..
αναβοντας ενα κερακι..
μακαρι...
Ε!

2 σχόλια:

  1. Ομορφη η προσευχη σου. Ευχομαι ΟΛΑ να σου πανε κατ' ευχην, και να 'βρεις την αγαπη σου, τη γαληνη και την χαρα.

    Χρονια Πολλα για τουτη τη μερα!

    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρονια Πολλα φιλη μου και σε σενα..
    σε ευχαριστω πολυ που σου αρεσε η αναρτηση μου..
    ευχαριστω που περασες και εγραψες..
    υπεροχο βραδυ να εχεις..
    Ε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή