Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

το Ε! δε Μενει Πια Εδω...


Το Ε! δε μενει πια εδω..
ναι φιλες μου βγηκα αντεξα και βγηκα καθαρος χαρη σε ολες και ολους εσας..
που εισασταν παντα κοντα μου..
μεσα απο εδω μεσα απο τα ομορφα σχολιο σας τα μηνυματα σας και τα εμαιλ σας που ηταν τοσα πολλα και σας ευχαριστω πολυ πολυ..

τωρα σας γραφω απο χαρα μεσα μου μεγαλη..
εκει μεσα κρατουσα μεσα στη σκεψη μου εσας και αυτο με βοηθησε να ζησω και να γραφω καθε πρωι χαραματα..
εγραφα με παθος τη ζωη μου εδω με καταθεσεις ψυχης και εμπειριες της ζωης μου εκει μεσα..
με τη μοναξια μου εκει και η θλιψη και μου στοιχειωνει ολα μου τα γραφτα που ηταν μια συλλογη αναμνησεων..
μου αρεσε να γραφω γιατι ειμουν ψυχικα διαφανος και δε μπορουσα να κρυφτω..
ουτε να φοβαμε μην εκτεθω στο βαθος της ψυχης μου αφου οτι σας εγραφα ηταν αληθειες ζωης..
το ξερω δεν θα μπρορεσω να γραψω ποτε ιστορικο  προτιμουσα να γραφω αυτα που ζουσα εκει μεσα μονος μου..
τα γραφτα μου ολα ηταν με ειλικρινεια και δεν εκρυψα το παραμικρο..
εγραψα τοσο καιρο τα προσωπικα μου βιωματα και τα συναισθηματα μου..
φυλαχτο δικο μου ειχα εσας μεσα μου εσεις μου δινατε τη δυναμη να γραψω συνεχεια.
αδιαφορησα με τους αλητες εκει μεσα που δεν αναγνωριζουν την αδυναμια της ψυχης μου..

εγραφα με τη σκεψη μου καθαρη παντα ωστε να μπορει ο αναγνωστης να με καταλαβει..
ολες οι αφηγησεις μου ηταν αληθινες καταγραφοντας ολα αυτα που περασα εκει μεσα τοσο καιρο μονος μου..
γιατι ξερω η γραφη δεν ειναι μερος να κρυφτεις..
μεσα απο τη μεγαλη πικρα μου το πονο και τη θλιψη που ειχα καταφερα να ζησω..
η μελαγχολια μου και η μοναξια μου εδιναν χωρο να αντεξω και να γραψω..
γιατι μονο το γραψιμο ηταν για μενα απελευθερωση ζωης...
εγινα ρακοσυλλεκτης στιγμων μεσα απο τα ιδια τα γραφτα μου που ηταν πολλα..
αφηγηθηκα τα παντα γραφοντας ακομη και μεσα στο σκοταδι...
εγραφα για ολες εσας φιλες μου ..
επισης εγραφα για της ομορφες κυριες που μου ζητουσαν να γραφω πρωι πρωι ξεροντας οτι με διαβαζουν καθε πρωι..
ειναι ετοιμες και οι αναρτησεις μου το πως και τι εγινα και βγηκα..
θα ανεβουνε πρσεχως..
σας ευχαριστω πολυ για οτι εσεις κανατε για μενα ...
θα σας θυμαμαι παντα για το μεγαλειο της ψυχης σας ..
σας ευχαριστω πολυ πολυ..!!
ελευθερη καλημερα..!!
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου