Δευτέρα 6 Μαΐου 2013

Ερωτευμενος Εραστης..


Μαγισσα μου..
θελω να ξερεις πως δεν μπορω ποτε να γραψω κατι..
χωρις πρωτα πρωτα να βαλω το ονομα σου..
δεν μου βγαινει απο μεσα μου να γραψω κατι χωρις να σε σκεφτω..
οπως και οταν παιζω ερασιτεχνικα το αγαπημενο μου κλαρινο..
δεν μπορω να βγαλω ηχο αν δεν παιξω πρωτα για σενα..
και τα πληκτρα μου εδω δεν κτυπουν αν δε γραψω το ονομα σου..
νιωθω μεσα μου ενας ερωτευμενος εραστης..
και ετσι μου βγαινει και σου γραφω..
ουτε ενα ριμα δε μπορω να βρω με αρμονια..
καθως κοιτω την φωτογραφια σου  αλλου ταξιδευω...
κλεβω νοτες και σου παιζω μουσικη..
να ξερεις επισης..
πως το αγαπημενο μου κλαρινο δεν μπορει ποτε να παιξει..
για αλλα ματια για αλλη γυναικα..
μονο για μια Μαγισσα...
 βγαζει ηχους και μου παιζει..
οι νοτες που μου βγαζει και το μολυβι μου που σου γραφει..
εχουν μια θεοτητα μονο για σενα..
νομιζω οτι και αυτα τα δυο σε εχουν ....
ερωτευτει...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου