Δευτέρα 6 Μαΐου 2013

Αληθινη Ιστορια..


τη Μεγαλη Παρασκευη στη Πλατεια του Αγρινιου...
το 1944  14 απριλιου ηταν που..
οι γερμανου κρεμασαν 4 συμπατριωτες μας...
και τους αλλους τους 120 που ειχαν τοτε εδω σττη φυλακη..
τους εκτελεσαν εδω στο χωριο μου διπλα στης ραγες του τρενου
κατα την εγληματικη τους πραξη και οπως του ειχαν κρεμασμενους..
ο αρχηγος τους  ας πουμε λεγει στο κοσμο που ηταν εκει..
να βγει καποιος να κλωτσησει το σκαμνι για να κρεμαστει ο κρεμασμενος..
κανενας δε το εκανε και εφευγαν απο τη πλατεια..
και οπως εφευγαν βγηκε ενας χωροφυλακας και γειτονας μας τοτε με πολιτικα ρουχα..
ριχνει μια κλωτσα στο σκαμνι και κρεμαστηκε ενας νεος ανθρωπος..
κλαμα κακο η μανα του κρεμασμενου..
και του λεγει απο σχοινι να το βρεις και να ειναι πασχα..
τον καταραστηκε..
περασαν κατι χρονια μετα..
και ηταν πασχα και ψηναμε κατω στο χωμα θυμαμαι τοτε το 1971..
ο γυιος του χωροφυλακα ειχε μηχανακι φλωρετα τοτε που ηταν στη μοδα..
ερχοταν πανω στη γεφυρα του αχελωου την μεγαλη σε μηκος που εχουμε εδω ακομη ...
στην ακρη ηταν δεμενο ενα αλογο και ερχοταν πανω στο μηχανακι.
του παιδι του χωροφυλακα και γειτονα  μας..
που εριξε τη κλωτσα στο σκαμνακι τη Μεγαλη Παρασκευη..
περασε απεναντι το αλογο..
και σκοτωθηκε ο γυιος του ..
ο μακαριτης με το μηχανακι ηταν ενα γνησιο παιδι και καλος..
λβεντοπαιδο σε ολα του  και ολοι τον αγαπουσαν..
εχω φωτογραφιες του ακομη με το μαυρο το τοτε κουστουμι που φοραγαν τα αλανια της εποχης εκεινης..
εχω στα χερια μου ακομη φωτογραφιες ασπρομαυρες ολες και μεσα στη κασα του λιγο πριν την ταφη του..
ηταν πασχα και ψηναμαι ειπα και οταν το μαθαμε εγινε χαμος στη γειτονια μας...
αφησαν ο κοσμος τα ψησηματα αλλα καηκαν αλλα αψητα και ετρεξαν εκει στο σπιπι του...
εγινε χαμος στη κηδεια του τα  δε μοιρολογια ακουγοταν τη νυχτα μεχρι και το σπιτι μου..
ηρθε καλοκαιρι και βαζαμε καπνα ολοι μας εδω στη γειτονια μας.
και εκει που αρμαθιαζαμε το καπνο μας στο σπιτι μου οι γυναικες..
ελεγαν την ιστορια που εγινε στη πλατεια του αγρινιου..
με τη κλωτσα που εριξε ο χωροφυλακας..
και τη πληρωσε το παιδι του και αλλα πολλα..
η ιστορια ειναι αληθινη...
και εγινε εδω στη πολη μου και στη γειτονια μου..
δε θα γραψω τα αυτονοητα..
οτι το κακο γυριζει πισω ολοι μας το ξερουμε...
οι φωτογραφιες ειναι απο την πλατεια του αγρινιου..
και τα στεφανια  τα βαζουν η εθνικη αντισταση και το ΚΚΕ..
καθε χρονο και τιμαμε τους εκτελεσμενους...
και τους κρεμασμενους μας...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου