Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Σε Προσκαλω στην Ομορφια της Ζωης...

Μαγισσα μου  ελα κοντα μου για μια μερα μονο..
Σου εγγυαμαι ποιοτητα ζωης..
διαθετω ομορφες αγνες συνειδησεις..
ιστοριες αγαπης ελαφρως μεταχειρισμενες..
ελα και διαβασε τα τετραδια μου που σε κανουν οι λεξεις μου..
να εισαι ενα αστερι φωτεινο..
τον κυριακατικο ηλιο της αθηνας σου τον παρεχω δωρεαν..
ελα και θα δεις να εχω γνησια αντιγραφα ονειρων αγαπης..
μοναδικα τετραδια γραμενα με πονο και δακρυ..
για σενα..
σε καλει σε δειπνο  το νυχτολουλουδο σου...
με ενα ποτηρι κρασι να μεθυσουμε τα ονειρα μας τα ξεχασμενα...
μεθυσμενοι μερα μεσημερι να ειμαστε απο ευτυχια και τη αισθηση της ζωης..
απο χρεωκοπημενο βιβλιο θα σου δωρισω Καβαφη και Ριτσο..
και τον αγαπημενο μου  Παμπλο Νερουδα...
ελα και θα σε κερασω σουφλακι στα ορθια  στη πλατεια στο μοναστηρακι..
και σε ενα υπεροχο ομορφο ουζερι θα ακουσουμε...
το χρονια χελιδονια που πεταξατε που ειναι ευτυχια που μου ταξατε..
και το ,,Αγριολουλουδο .. του Καζαντζιδη...
να χορεψω απο τη χαρα μου για σενα....
μεθυσμενοι απο το νεκταρ της μουσικης στιγμης να ειμαστε.
και το ηλιοβασιλεμα αγκαζε θα σεργιανισουμε κατω στα βραχια της πειραικης...
εκει πανω στα βραχια θα σου απαγγειλω το ενεδρευω στους δρομους..
και ενα αγαπημενο μου κομματι δικο σου...
εσυ Μαγισσα μου θα εισαι το δοξαρι που θα μου δινεις το ρυθμο της ποιησης...
και στο τελος το φιλι σου θα γινει συνθημα επαναστασης..
αγκαλια θα σε παρω να σεργιανισω της ζωης τα ομορφα μονοπατια..
ξυπολητοι και αγκαζε θα περπαταμε στης παραλιες της αθηνας..
να αφησουμε τα χναρια μας για να μας ακολουθησουν και αλλοι..
η χαρα μεσα στα ματια μας θα ειναι επνευση της ομορφης ζωης...
και τη νυχτα νυχτερινες ανταυγειες το φεγγαριου θα καθρεπτιζουν τη χαρα μας..
ολα τα τετραδια μου που εχω γραψει για σενα λαφυρα θα τα απλωσω στα ποδια σου..
στρωμα θα τα κανω  για να κοιμηθεις..
μαξιλαρι σου θα ειναι τα λογια αγαπης που θα σου ψιθυριζω αγκαλια με ερωτικα αγγιγματα....
το λικνισμα της ψυχης μας να μην εχει τελος...
και το κυριακατικο πρωινο μας ξυπνημα θα ακουσουμε
 το ,,ταις αγγελικαις αορατως δορυφορουμενος..
του κυριακατικου πρωινου...
μη δισταζεις ελα σε προσκαλω..
σου στελνω αμετρητα φιλια να συντροφευουν τον δρομο σου...
σε προσκαλω στην ομορφια της ζωης..
αυτο σου λεω μονο ελα..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου