Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

Παθος Αιωνιο...


Αυγουστος μηνας φλογισμενος ειναι..
πανω στα σεντονια μου πανω στο κορμι μου..
φλογα και παθος εχει μεσα στη ψυχη μου..
τα ονειρα μου σκορπισμενα ειναι..
και με τυραννουν της νυχτες που ειμαι μονος μου..
μυριοι οι ποθοι μου για σενα λες και ειμαι 20 χρονων παιδι..
η σκεψη μου παιχνιδιαρα ειναι και αμαρτωλη..
το φεγγαρι αποψε μου λιγοστευει την ανασα..
η ομορφη φωτογραφια σου με κολαζει..
ο ποθος μου για σενα αποψε ορεγεται το κολασμενο σου κορμι..
αδυσωπητα μονος οπως ειμαι..
επιθυμω να αμαρτανω σε μυαλο σε σκεψη και κορμι...
αποψε φλεγομενη πυρακτωμενη μεσα στη σκεψη μου εισαι...
ανθρωπος απλως ειμαι και εσυ ονειρικη...
μελαχρινη γυναικα του βορρα λαβα το κορμι σου ειναι..
ανεραστο το κολασμενο ροζ κραγιον πανω στα χειλη σου...
αιωνιος ο ποθος μου για σενα αποψε πυροδοτει την ηδονη..
η φαντασια μου γυμνη μπροστα στον εφιαλτη του ποθου μου..
φλογισμενη καυτη η σκεψη μου ειναι και αλητευει πανω σου...
ναρκωμενη απο τον ιλιγγο της καψας η ψυχη μου βλεπω να ειναι..
λυσσασμενος απο ερωτα αποψε θελω να γεμισω την νυχτα μου..
κατακλυζω  το ειναι μου με το ποθο μου με την αμαρτια μου...
αφου το παθος μου για σενα δε μπορω να το δαμασω..
αναφλεγεται μεσα στη νυχτα σε ωρα προχωρημενη σε ωρα ονειρου και αμαρτιας η σκεψη μου..
και με τη λατρεια ενος ερωτα πιο δυνατο και απο το φοβο του θανατου..
φορω το μαυρο του sex της αμαρτιας  και του παθους..
και σου το  φωναζω μαγισσα μου..
φιλια καυτα στην ακρη στο κολασμενο κορμι σου αποψε καταθετω....
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου