Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

Να Ταξιδεψω Θελω...

Αναζητω ασφαλες λεωφορειο για να διανυσω την υπολοιπη διαδρομη της πικρης ζωης μου..
ταξιδευω και ορθιος..
δε με πειραζει και αν κανει στασεις και ανωφελες καθυστερησεις..
μονο να μην εχει καμια Μαγισσα μεσα και παθω τα ιδια..
θελω να εχει λογικους και τιμιους συνεπιβατες..
να ταξιδεψω θελω οσο μακρια μπορω χωρις ονειροπολησεις να τιμωρηθω θελω..
να ταξιδεψω μονος μου χωρις να κανω τιποτα να αγιανω τα θλιβερα εγκαυματα
απο τη  τα δακτυλα του χεριου μου
απο τα τοσα τετραδια που εχω γραψει για την ομορφη Μαγισσα μου..
εχω αναγκη να ταξιδεψω να κλεισω της πληγες μου
να ελευθερωσω τα ονειρα μου
και να ξεχασω τη ζωη μου που τη σπαταλησα καθε νυχτα να γραφω εμπνευσεις
για την υπεροχη Μαγισσα μου..
να ταξιδεψω θελω για να απουσιασω απο το παρελθον μου
και να καθαρισω τη ψυχη μου απο το ρημα αγαπω  σε θυμαμαι  σε θελω..
να ταξιδεψω μονος μου μεσα στη σιωπη θελω και..
ας μην εχω που να παω..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου