Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Τραυματισμενη Ψυχη...

Μαγισσα μου ποτε δε περιμενα να σε γνωρισω
χαρηκα ομως πολυ που σε γνωρισα..
δε πιστευα ποτε στη ζωη μου οτι θα σε εβλεπα καποια μερα
σε ειδα μιλησαμε ακουσα τη γλυκια φωνη σου που μου ζεστανε την ψυχη μου
ποσο χαρηκα που σε ακουσα..
δε σκεφτηκα ποτε στη ζωη μου πως ενα ονειρο θα με εκανε τοσο ευυχισμενο..
ευχαριστω που μου εδωσες λογο να σε ονειρευτω λιγο..
τωρα ομως εχεις φυγει εχεις χαθει τραυματισμενες οι γραμμες της επικοινωνιας μας ειναι..
δε πειραζει.
να θυμασαι πως η καρδια μου ειναι σε σενα καθε φορα που θα τη χρειαζεσαι.
σε μενα υπαρχουν κατι στιγμες που νοιωθω μεσα μου την ψυχη την καρδια τη σκεψη μου να ειναι
ασφυχτικα γεματα απο σενα..
δεν καταλαβα ακομη το πως σε καψουρευτικα..
χαιρομαι ομως που το εκανα..
ο πονος σε μενα..
εσυ θελω να προσεχης να αντεχεις να χαμογελας..
Μαγισσα μου..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου