Πέμπτη 9 Ιουλίου 2020

ο κηπος μου...

..ο κηπος μου....
... η τεταρτη αγαπη μου ειναι αυτη...
.................
..πρωτα μου αρεσει το γραψιμο  να γραφω ..
..δευτερη  αγαπη μου ειναι να παιζω λιγο  κλαρινο...
..τριτη η μεγαλη μου αγαπη η ποιηση ο λατρεμενος μου νερουντα...
..και τεταρτη αγαπη μου να φιαχνω μονος μου το κηπο μου.....
.............
...σημερα η μιση γειτονια μου θα εχει τσικνα απο τα ψαρια...
...τους εταξα απο χθες βλητα....
...............
...μου αρεσει καθε πρωι και βραδακι να ειμαι στο κηπο μου...
...να τον καθαριζω..
..να ποτιζω...
..να τον καμαρωνω...
..φετος γεμισε ωραια βλητα και τα θαυμαζω....
.............
...μεσα απο το κηπο μου μονος μου πρωι να ποτιζω και να  πινω τον καφε μου...
...ομορφη πεμπτη σε ολους...
...καλημερα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου