Πέμπτη 9 Ιουλίου 2020

συγχωραμε ομορφο μου λαυριο..

..αποψε νυχτα μονος στο υπογειο του σπιτιου μου... ...να μυριοστρωνω της τελευταιες μου σελιδες απο το τετραδιο μου...
...ατελειωτες οι ωρες να γραφω...
.... ...........
..τα δακτυλα μου απο το στυλο να εχουν πρηστει απο το γραψιμο..
 ..και τα ματια μου μουσκεμενα κρεμασαν...
... .............
..εδω στο υπογειο του σπιτιου μου που καποτε θυμαμαι μας γεμιζε νερα...
 .... ........
...αποψε μονο το τετραδιο μου μπορει να με νιωσει και ο στυλος μου...
..που ειναι πιστοι συντροφοι μου στη ζωη...
.........
 ..αποψε εδω στο ωραιο δροσερο υπογειο του σπιτιου μου...
..νυχτα και να...
....να οραματιζομαι μερες καλες..
...και να μετρω τα βασανα μου...
.................
 ..τα ματια μου να σταζουν δακρυα πανω στης γραμμενες λεξεις....
 ...και οπως γραφω δυναμωνει ο πονος της ψυχης μου...
 ............
..θεε μου ποσο το λατρεψα το ομορφο λαυριο... ..εφυγα και ερημωσε τωρα η ζωη μου..
..μακρια του τωρα και αποψε εδω μονος μου παλι να θλιβομαι να αργοπεθαινω..
 .............
 ...θεε μου κανε καποια δυναμη να γυρισω πισω...
............
...θεε μου κανεμε συννεφο...
... κανεμε ηλιο...
 .. κανεμε ανεμο...
 ... για λιγο πισω στο ομορφο λαυριο να γυρισω...
..............
..θεε μου μη μου το αρνηθεις το ομορφο λαυριο αγαπησα...
 ..στο μεγα ελεος σου βρισκομαι και αποψε μονος μου οπως ειμαι στο ζητιανευω....
 .... βαθυστοχαστο θλιψης αποψε το τετραδιο μου.. ...γεμισε πονο η ψυχη μου...
 ...μεσα σε μια ατελειωτη σιωπη και μοναξια....
 .....
.........ομορφο μου λαυριο...
..μηδαμενος μπροστα στην ομορφια σου...
συγχωρεσε με που τολμω να θελω να γυρισω πισω....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου