Τετάρτη 5 Αυγούστου 2020

μικρη αθωα μου ψυχη...

...μικρη μου λ  ...
..αγαπημενο μου γατί..
....καθε πρωι που ξυπναω εσενα βλεπω πρωτη εξω απο τη καμαρη μου να με περιμενεις να σε κανω μια αγκαλια να σε φιλησω..
.....τη ομορφη που εισαι παλι σημερα σαν τον ηλιο λαμπεις μεσα στην αυλη....
... και ποσο ηρεμη εισαι ετσι οπως σε βγαζω φωτογραφια...
.................
....το πρωι που φευγω για να βρω δουλεια...
...σε αγκαλιαζω σου μιλω και σου λεω...
... εσυ τωρα να προσεχης την αυλη μας... ...
..γιατι ο λαυριος εγινε αλητης γυρναει της πορτες ο σκυλος μου.....
...την περασε την κανονικη λ ...του ομορφου λαυριου...
...................
...μικρη μου λαυριωτισσα...
....να προσεχεις οτι κανεις να ειναι η μερα σου γλυκια θελω...
....το κλειδι της καρδιας μου το κρατας τωρα εσυ με την ευτυχια και τη χαρα που μου δινεις ετσι οπως παιζεις μαζι μου...
................
...μικρη μου λ...
...αθωα μου ψυχη...
....μη μου βγεις εξω απο την αυλη μας οταν σου λειπω....
...υπαρχουν ανθρωποι εκει εξω που δεν αγαπανε της αθωες ψυχες....
...να προσεχεις....
...σε λατρευω....
...φιλί..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου