Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Καλη εβδομαδα καλημερα..


 ..καλη εβδομαδα να εχουμε ολοι μας..

..γεματη αγαπη υγεια και ομορφες στιγμες..

..........

..πρωι και απολαμβανω τον καφε μου με ησυχια και γαληνη κοντα στο εκκλησακι της Αγίας Αγάθης και το προσκυνηταρι του Αγίου Μηνά..

........

..το αντιδωρο που πηρα ψες απο την εκκλησια ειναι μια μικρη ευλογια που συνοδευει το πρωινο μου πριν πιω το καφε μου..

.........

..και αναμεσα στα ελατα και στη λιμνη και στην ομορφια της φυσης η καρδια μου γεμιζει απο ελπιδα και ευγνωμοσυνη..

.............

..ομορφη εβδομαδα σε ολους..

..καλη μου δυναμη..

..καλημερα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου